Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – Angajaţii serviciilor publice de ocupare din această zonă a ţării beneficiază de cursuri de formare.

Paşii făcuţi de agenţia cărăşeană de şomaj în direcţia calificării personalului propriu, pentru o deschidere mai mare spre cetăţeni, au fost prezentaţi miercuri, 29 ianuarie, în cadrul unei conferinţe de presă. De fapt, acţiunile întreprinse în această direcţie sunt realizate în cadrul unui proiect finanţat din bani europeni, sub titulatura de „Eficienţă şi calitate în serviciile publice de ocupare”.

Iniţiativa a fost prezentată de Caius Isac, directorul executiv al AJOFM Caraş-Severin, şi Liliana Linţa, şeful Centrului de Formare al instituţiei.

Perioada de implementare, de trei ani, se va încheia în vara acestui an, când se presupune că, în şase judeţe din ţară (Caraş-Severin, Timiş, Arad, Alba, Mehedinţi şi Gorj) vor fi specializaţi 36 de evaluatori, mentori şi manageri, precum şi 200 de agenţi de ocupare, de consultanţi, de consilieri şi informaticieni, un număr de 300 de manuale de formare urmând să fie editate şi distribuite. Iniţiativa se derulează în parteneriat între agenţiile din judeţele menţionate, Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administraţia Publică Locală din Timişoara şi un partener danez.

Antoniu Mocanu