Reactualizat la:

Si totusi, CFR-istii nu dorm

Si totusi, CFR-istii nu dorm
Scris de Nina Curița - REŞIŢA – O cale ferată îmbătrânită și care are nevoie de reparații lunare iar de modernizare mai că nu poate fi vorba! Astfel ar putea fi caracterizați cei 540 de kilometri de infrastructura feroviară aflați în administrarea Centrului Regional de Exploatare, Întreținere și Reparații CF Timișoara, Divizia Linii, Secția L1 Caransebeș. Potrivit unei informări prezentate în cadrul Colegiului Prefectural Caraș-Severin, în primele zece luni ale anului, Secția L1 a efectuat o serie de lucrări.

Rectifica

Mai exact, Secţia L1 a înlocuit pe tronsoanele de care se ocupă aproape 1.100 de traverse, peste 11 tone de material mărunt cale, a recondiționat peste 830 de traverse de beton armat și a înlocuit peste 200 de metri liniari de șină defectă. S-a încercat totodată și eliminarea restricțiilor de viteză instituite pe mai multe porţiuni din rețeaua de linii, acțiune parțial realizată.

Feroviarii s-au confruntat și cu evenimente mai puțin plăcute precum alunecarea de teren de la Topleț, din luna septembrie, în urma căreia circulația trenurilor a fost închisă pentru cinci zile. Tot la Topleț, câteva săptămâni mai târziu, mai multe vagoane de călători au deraiat, ceea ce a solicitat din nou intervenția Secției L1 Caransebeș.

În ceea ce privește asigurarea vizibilității la trecerile la nivel, a semnalelor și indicatorilor de cale precum și gabaritul de liberă trecere a trenului, s-au efectuat defrișări pe aproape 100 de mii de metri pătrați pe tronsoanele Vârciorova-Caransebeș-Căvăran, Caransebeș-Reșița Nord și Caransebeș-Oțelu Roșu. Dacă aceste lucrări se vor resimți și în confortul călătorilor, ai căror nervi nu vor mai fi întinși la maximum din cauza întârzierilor produse de restricțiile de viteză, rămâne de văzut. Pe de altă parte, trebuie precizat că, măcar la nivel de de intenție, se are în vedere modernizarea tronsonului Caransebeș-Timișoara-Arad, pentru care CFR a scos la licitație studiul de fezabilitate.



Comentarii 0

Vă mulțumim pentru comentariul dumneavoastra. - comentariul va fi verificat de catre un editor si numai in cazul aprobarii va aparea pe site.

 
1000
/1000 caractere ramase
Mai multe stiri din categoria CAON Stirile judetului Caras-Severin
Mai năzdrăvani decât Nică, sub semnul lui „Şşşş“…
REȘIȚA - Zarvă mare la avanpremiera primului spectacol din noua stagiune a Teatrului de Vest Reşiţa - [...] mai multe »
Cu pistolul în buzunar, pe DN 58
CARAȘ-SEVERIN - Doi bărbați au fost reținuți după ce unul dintre ei a fost prins cu pistolul în buzunar. Mai mult [...] mai multe »
Poliția Reșița, reabilitată termic pe bani europeni
REȘIȚA - „Clădirea în care funcționează Poliția Municipiului Reșița va fi reabilitată termic cu bani [...] mai multe »
Unora nu le ajunge doar alcoolul la volan
CARAŞ-SEVERIN – Trei conducători auto aflaţi sub influenţa alcoolului la volan au fost prinşi de poliţiştii de [...] mai multe »
Borcean e aproape sigur: Vela nu va candida la Caransebeș!
CARANSEBEȘ - Actualul edil spune însă că o dispută cu fostul edil ar fi singura bătălie adevărată pentru [...] mai multe »
În sfârşit, Reşiţa îşi oferă gratis bicicletele
REŞIŢA - Este vorba despre cele 60 de biciclete cu GPS cumpărate de municipalitate printr-un proiect derulat cu un [...] mai multe »
Măureniul va avea şi asfalt, şi canalizare
MĂURENI - Uşor-uşor, încet-încet, comuna Măureni va avea şi asfalt, şi canalizare, ne spune cu încântare [...] mai multe »
Reşiţa are primele platforme subterane
REŞIŢA - Colectarea deşeurilor la Reşiţa se face deja, pentru o parte din municipiu, la un alt nivel. Asta pentru [...] mai multe »
Amenzi de 8.000 de lei în patru ore
CARAŞ-SEVERIN - Acţiunea pentru gări „curate“, derulată miercuri de oamenii legii, în 13 gări cărăşene, s-a [...] mai multe »
Mai multe din categorie »

Autentificare



Ti-ai uitat parola?
Inregistrare user nou

Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe CAON.ro

Autentificati-va pe CAON.ro:




Ti-ai uitat parola?

Comentati pe CAON.ro:

Completati numele si e-mailul dvs. in casutele de mai sus pentru a putea comenta ca utilizator neinregistrat.

Inregistrare user nou