REŞIŢA – Piloții și mecanicii de la A.C.M. Sport au schimbat un motor, cu accesorii, în doar patru ore.
Etapa a VI-a a Campionatului Național de Automobilism Viteză în Coastă Dunlop 2014, programată la Straja, în județul Alba, în perioada 29-31 august a.c., a fost una specială pentru piloții de la A.C.M. Sport Reșița, dar și pentru mecanicii clubului. Pentru că, și trebuie să începem cu momentul deosebit pe care l-au trăit aceștia, la primul antrenament liber, motorul mașinii lui Mircea Pădurean a cedat. Iar ce a urmat, a fost o cursă contracronometru, în afara traseului, începând cu deplasarea la Reșița, pentru aducerea motorului de rezervă, și până la schimbarea celui distrus, efortul extraordinar fiind încununat de succes. Fiindcă Mircea Pădurean s-a prezentat la startul de duminică, 31 august a.c., și a și câștigat la Clasa H2. Bravo tuturor!
Revenind la cursă, Lucien Hora a demonstrat din nou că este un pilot de mare valoare, ca și colegii săi, de altfel. Având în vedere problemele pe care le-a avut în etapa precedentă, cu planetara, fiind nevoit să abandoneze, a fost mult mai precaut, și a forțat atât cât trebuia pentru a-și adjudeca victoria, cu cel mai bun timp al zilei, 1.40:951. Așa cum la fel este de apreciată și evoluția excelentă a colegului său Ovidiu Zaberca, acesta „suflându-i în ceafă“, cu 1.42:617. Remarcăm, firește, și rezultatul lui Mircea, sosit pe locul zece, la general, cu victorie la H2 și locul trei la Două Roți Motrice, după cele două Ferrari.
„Spre surprinderea noastră, în final a ieșit foarte bine. A fost alunecos, ne-a declarat Lucien Hora. S-a curățat asfaltul, dar… Așa se explică faptul că multe mașini au ieșit în decor, din fericire fără urmări grave. Suntem foarte mulțumiți, cu o notă în plus pentru Mircea. După ce i-am schimbat motorul, a reușit să se și impună la clasă. A venit acasă după alt motor, iar până noaptea au lucrat băieții ca eroii. Și, duminică a câștigat. Am învins și cu echipa. Deci, suntem în grafic“.
Dar, pe lângă cursă, cel care a trecut prin mult mai mari emoții a fost Mircea Pădurean: „Am avut mare ghinion, dar colegii și prietenii mei au dat dovadă de o solidaritate ieșită din comun. După ce am adus motorul de rezervă, toată lumea s-a angajat într-o luptă impresionantă pentru mine. Fiecare am făcut câte ceva. Și pot spune că avem mecanici minune, de la nea Nicu Zaberca, la Nisto, Seba, Adolf și Laurențiu. În patru ore am fost gata, ceea ce se face în două zile. La miezul nopții am pornit motorul. Le mulțumesc din suflet!“