REŞIŢA – Primăria Reşiţa şi-a manifestat disponibilitatea de a-i susţine pe cei care doresc să organizeze evenimente publice pe raza municipiului, pe domeniul public.
Potrivit oficialilor primăriei, cei care doresc să pună la cale acţiuni care presupun o mare afluenţă de public trebuie să informeze autoritatea locală, pentru ca aceasta să ia măsurile necesare asigurării unor condiţii adecvate bunei desfăşurări.
„Administraţia locală îşi exprimă, şi pe această cale, deschiderea şi disponibilitatea de a susţine evenimente şi doreşte ca acestea să fie corelate cu programările lucrărilor derulate de municipalitate, pentru a nu produce disconfort organizatorilor, participanţilor la eveniment sau locuitorilor din zona respectivă. Precizăm că solicitările de organizare a evenimentelor pe domeniul public se pot depune la Registratura Consiliului Local al municipiului Reşiţa, la sediul Primăriei Reşiţa, situat în Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 1A, cam. 2, parter“, se arată într-un comunicat emis de către Biroul de Presă al municipalităţii.