REŞIŢA – Pentru a fi implementată infrastructura necesară, programul de lucru cu publicul va fi afectat. Începând cu data de 6 februarie 2012, activitatea de înregistrare în registrul comerţului se va desfăşura pe noul sistem informatic integrat realizat în cadrul proiectului „Servicii on-line (de e-guvernare) oferite de ONRC pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat“, finanţat din fonduri structurale.
Prin excepţie, în perioada 20 ianuarie – 25 ianuarie 2012, pentru cererile de înregistrare depuse în acest interval, dar şi pentru cererile depuse anterior datei de 20 ianuarie 2012 şi care au un prim termen de soluţionare după această dată, se acordă un singur termen de amânare, de cel mult două zile. În perioada 26 ianuarie – 3 februarie 2012, se suspendă activitatea de lucru cu publicul, respectiv activitatea de primire la ghişeu şi prin SFEI (Sistem Formulare Electronice Inteligente), a cererilor de înregistrare în registrul comerţului (înmatriculări, menţiuni, radieri, depuneri şi/sau menţionări acte, etc), pentru buna desfăşurare a procesului de trecere pe noul sistem informatic.
În această perioadă nu se soluţionează nici o cerere de înregistrare în registrul comerţului. În perioada 3 – 7 februarie 2012, sistemul RECOM on-line va fi suspendat, urmând să funcţioneze numai partea de informaţii gratuite, în măsura în care acest fapt este posibil.
Pe site-ul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului se va regăsi un comunicat privind derularea activităţii de primire a cererilor de înregistrare în registrul comerţului în perioada 20 ianuarie – 3 februarie 2012. Începând cu data de 6 februarie 2012, activitatea de primire a cererilor de înregistrare la oficiului registrului comerţului se va desfăşura normal. Serviciul RECOM on-line şi portalul de servicii al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, http://portal.onrc.ro, vor fi funcţionale începând cu data de 7 februarie 2012.
Flavius Rotariu