Caraş-Severin, Romania

CARANSEBEŞ – Echipa fanion a gugulanilor a încheiat turul ediţiei 2012/2013 a Ligii a III-a de fotbal, Seria a IV-a, pe locul patru, la şase puncte de primul loc. Deşi se dorea o clasare mai bună, au fost anumite inadvertenţe…

În primul rând, alcătuirea echipei s-a făcut din mers. Cel puţin patru jucători au venit la echipă şi consolidarea a durat o anumită perioadă de timp. Iar acest lucru şi-a pus amprenta asupra omogenităţii relaţiilor de joc. Tocmai de aceea în data de 24 ianuarie a.c. am avut loc o primă întâlnire de discuţii, de negocieri, urmând ca în luna februarie a.c. să se înceapă cu o structură a echipei cât de cât cristalizată, chiar în cazul în care se vor face două-trei achiziţii.

„Vom încerca să promovăm şi băieţi din pepiniera proprie, de la echipa secundă, pentru că acolo sunt câţiva tineri care au arătat calităţi pe parcursul turului Ligii a IV-a, a precizat Lucian Manole, directorul tehnic al FC Caransebeş. Dar totul depinde, de finanţatorul Marian Copilu, preşedintele clubului, Cosmin Popovici, antrenorul Liviu Achim, şi nu în ultimul rând de domnul primar Marcel Vela şi Consiliul Local. De altfel, toţi avem ca deziderat crearea unei echipe competitive la Caransebeş, o formaţie care, în momentul în care totul va fi stabil şi va fi reglată şi problema infrastructurii, să poată să tindă spre un eşalon superior. Deci, în data de 28 ianuarie a.c. ne vom relua pregătirile, şi tot atunci se va stabili probabil şi locaţia viitorului cantonament, pentru că avem mai multe variante, precum şi programul de meciuri amicale“.

Întrebat dacă mai rămâne valabil obiectivul promovării în Liga a II-a, Lucian Manole a mai spus: „Întotdeauna, adevăraţii fotbalişti şi adevăraţii oameni de fotbal şi-au dorit să câştige. Diferenţa dintre noi şi liderul seriei este de şase puncte. În funcţie de lotul pe care îl vom avea la dispoziţie, în funcţie de bugetul care se va contura, probabil, după discuţiile dintre finanţator şi Primăria Caransebeş, vom stabili obiectivul exact. Oricum, eu cred în promovare“.