Reactualizat la:

Cum poti ramane fara gaz in plina iarna

Cum poti ramane fara gaz in plina iarna
Scris de Antoniu Mocanu - BOCŞA – Sau cum să-ţi dai mai toţi banii pe facturi la gaz care nu ţi-au ajuns la timp. Este povestea unui bocşean care s-a confruntat cu problema înaintea sărbătorilor.

Rectifica

Iosif Roiescu, un bocşean cititor al Jurnal CS, s-a adresat redacţiei pentru a se plânge de o problemă pe care o are cu distribuitorul de gaz. Pe scurt, omul s-a trezit cu somaţie cum că nu şi-ar fi achitat consumul, pentru ca abia ulterior să primească facturile pe care nu i le transmisese până atunci nimeni. Ca de altfel toţi locatarii blocului 1, scările 1 şi 3 de pe strada Sadovei din Bocşa. „Vă daţi seama, să ai o pensie de 6-700 de lei şi să te trezeşti în luna decembrie că ai trei facturi restante. De unde să plăteşti, mai ales că era în prag de sărbători, spune bocşeanul“. Plicurile cu facturile n-aveau menţionată pe ele nicio dată, aşa cum apărea în cazul celor de odinioară, transmise prin Poşta Română.

Chiar dacă n-a primit facturile la timp, a primit o notificare potrivit căreia, dacă nu plăteşte, rămâne în toiul iernii fără gaz. Omul spune că a trebuit să achite în plus şi o taxă de 20 de lei pentru respectiva somaţie şi că a încercat reclame problema legată de facturi la E.ON, la Reşiţa şi la Târgu Mureş, însă nu a reuşit să stea direct de vorbă direct cu cineva. La Reşiţa s-ar fi dat vina pe faptul că Poşta e prin greve, deşi nu instituţia respectivă distribuie plicurile. La Târgu Mureş n-a reuşit să stea de vorbă cu un operator, încurcându-se în iţele robotului telefonic. „Fac aşa încât nu ajungi să vorbeşti cu o persoană care să te îndrume, să-ţi răspundă“.

Aşa că am sesizat distribuitorul de gaz întrebând totodată ce ar trebui să facă abonaţii în situaţia în care nu-şi primesc facturile şi dacă serviciul de curierat are vreo răspundere în astfel de cazuri.

„Procesul de distribuire a facturilor emise de E.ON Energie România către cei peste 3 milioane de clienţi ai companiei noastre se desfăşoară în cea mai mare măsură în condiţii optime. Dar, din diverse motive, nu este exclusă şi apariţia unor cazuri de întârziere, ne transmite Florentina Maghiar, specialist comunicare din partea E.ON. Compania noastră depune toate eforturile pentru a preveni apariţia unor eventuale disfuncţionalităţi în ceea ce priveşte livrarea facturilor şi de aceea feedback-ul primit de la clienţii noştri este foarte important pentru a putea interveni punctual şi prompt în remedierea acestora“.

Totuşi, în cazul în care facturile nu ajung în intervalul obişnuit, pentru a evita drumurile până la Centrul de Relaţii cu Clienţii, serviciul poate fi contactat telefonic – în zilele lucrătoare ale săptămânii, între orele 8.00 şi 20.00 – la numărul gratuit 0800/800.366 sau la cel taxabil cu tarif normal 0265/200.366. Facturile se mai pot cere pe e-mail, la serviciiclienti@eon-romania.ro, prin fax, la numărul 0265/200.367, sau prin poştă, la OP 1, CP 10 Târgu Mureş.

Trebuie totuşi subliniat că, în orice situaţie, plata trebuia făcută în baza unei facturi, care ar fi trebuit comunicată la timp. Chiar dacă situaţia este una regretabilă şi de evitat, potrivit celor de la E.ON, clienţii societăţii au la dispoziţie un termen maxim de 45 de zile de la data emiterii facturii, în care aceasta poate fi achitată fără perceperea de penalităţi. Totodată, platforma online permite celor cu abilităţi IT să acceseze factura electronică, să transmită indexul autocitit al contorului, dar şi să obţină o serie de alte informaţii.



Comentarii 0

Vă mulțumim pentru comentariul dumneavoastra. - comentariul va fi verificat de catre un editor si numai in cazul aprobarii va aparea pe site.

 
1000
/1000 caractere ramase
Mai multe stiri din categoria CAON Stirile judetului Caras-Severin
Sef nou la Ambulanta caraseana?
REŞIŢA - Serviciul Judeţean de Ambulanţă va avea, foarte probabil, un nou şef, asta după ce luni, 22 ianuarie, a [...] mai multe »
Salbaticia Muntilor Țarcu si rezistenta civilizatiei
REȘIȚA - Grupul de Iniţiativă ,,Pro Banatul de Munte“ a prezentat rezultatele audierii publice din comuna Zăvoi [...] mai multe »
Primarii caraseni nu vor sa invete lectia naturii
CARAȘ-SEVERIN - Mereu şi mereu ne iau pe nepregătite veşnicele inundaţii de primăvară, seceta verii, vijeliile de [...] mai multe »
Consiliul Judetean nu vrea Hotelul Traian
BĂILE HERCULANE - La ultima şedinţă, consilierii judeţeni au votat în unanimitate că nu îşi exercită dreptul [...] mai multe »
Un viitor mai bun pentru Rares Andrei
CARAŞ-SEVERIN - Un copilaş bolnav, dar curajos, cere ajutorul dvs pentru a achiziţiona un scaun rulant special [...] mai multe »
Chiar si cand totul este praf, mai exista o sansa
CARAŞ-SEVERIN - Vorbim de câteva drumuri judeţene care au fost aprobate de consilierii judeţeni ca propuneri de [...] mai multe »
Intre acadele de lins si morti la… oferta
REŞIŢA - După ce primarul Ioan Popa arăta cu degetul câteva clădiri copleşitoare din punct de vedere al [...] mai multe »
Sa alegi mereu sa fii tu insuti!
REȘIȚA - Şi nu spun că dacă eşti prost să alegi să rămâi prost, dacă eşti impertinent să te manifeşti [...] mai multe »
Veniturile judetului garanteaza creditul AquaCaras
CARAŞ-SEVERIN - Este vorba de contractarea de către operatorul de apă, în condiţii avanatajoase, a unui credit de [...] mai multe »
Mai multe din categorie »

Autentificare



Ti-ai uitat parola?
Inregistrare user nou

Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe CAON.ro

Autentificati-va pe CAON.ro:




Ti-ai uitat parola?

Comentati pe CAON.ro:

Completati numele si e-mailul dvs. in casutele de mai sus pentru a putea comenta ca utilizator neinregistrat.

Inregistrare user nou