RĂCĂŞDIA – Gheorghe Enuică, un abonat al JCS, s-a plâns redacţiei pentru că a fost obligat, zilele trecute, să treacă printr-o situaţie de netolerat. Pe scurt, pentru că locuieşte în Răcăşdia şi pentru că are 83 de ani, obişnuieşte să-şi plătească în avans, pe câte şase luni, abonamentul la cablu.
Iar săptămâna aceasta, când a fost la Oraviţa, la casieria operatorului cu pricina, întâmplarea a făcut să ajungă la ora 9 fără 15-20 de minute, adică înaintea orei deschiderii. Dar, pentru că a văzut, prin uşa întredeschisă, femeia de serviciu care făcea curat, a încercat să pună o simplă întrebare, însă, nu se ştie din ce motiv, „a început să ţipe la mine, m-a făcut în toate felurile şi m-a dat afară. M-a făcut să plâng acolo. De mirul lumii m-a făcut. A văzut toată lumea, am martori şi şoferii de acolo“, povesteşte omul.
Într-un final, când a venit casiera, care a aflat despre incident, „femeia şi-a cerut scuze, deşi nu avea nicio vină. Şi am plătit pe şase luni în avans. Parcă am uitat de bunul simţ. Atât am întrebat-o, «La cât se deschide?»“.
Indiferent de motivul care a determinat-o pe femeia de serviciu la o asemenea reacţie, după ce a trecut prin această păţanie, cititorul nostru nu a vrut decât să spună că, în calitate de client care plăteşte în avans, pe şase luni, un serviciu, ar fi meritat un altfel de tratament.
Antoniu Mocanu