Primăria municipiului Caransebeş organizează concurs, în intervalul 04.04-06.04.2016 în vederea ocupării funcţiei publice vacante: – 1 post de consilier I, superior la compartimentul contabilitate în cadrul Aparatului de specialitate al Primarului
Condiţii de participare:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de execuție – minimum 9 ani
– să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici.
Bibliografie:
1. Legea nr. 188/1999 privind statul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
2. Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Capitolele II,III,X.
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici.
4. Legea nr. 82/1991 privind contabilitatea,republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Ordin nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul se va desfăşura în perioada 04.04-06.04.2016, la sediul Primăriei municipiului
Caransebeş, după cum urmează :
Condiţii de desfăşurare | Selectarea dosarelor de înscriere | Proba scrisă | Interviu candidaţi admişi |
Data | Până în data de 29.03.2016 |
04.04.2016 |
06.04.2016 |
Ora | 16,00 | 10,00 | 12,00 |
Locul | Primăria municipiului Caransebeş | Primăria municipiului
Caransebeş (sediu) |
Primăria municipiului Caransebeş (sediu) |
PROBA SCRISĂ va avea loc în data de 04.04.2016, ora 10.00
INTERVIUL va avea loc în data de 06.04.2016, ora 12.00
În vederea participării la concurs, până la data de 22.03.2016, ora. 16,00, candidaţii vor depune la Primaria Caransebes, Biroul relatii cu publicul, un dosar care va conţine următoarele:
a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;
d) copia carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Actele prevazute la lit. b), c) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea, de catre secretarul comisiei (Ambrus Ana – Compartimentul Registru agricol).
Relatii suplimentare se pot obtine la biroul resurse umane din cadrul Primariei municipiului Caransebes sau la numarul de telefon: 0255/514885